tisdag 22 september 2009

Vi rullar!

Första 2 inspelningsdagarna avklarade! För mig innebar det nattpasset. Gick på runt 17 och kom av 02 och nåt, så det var väl ungefär som en vanlig arbetsdag, med den skillnaden att man faktiskt måste jobba också;-) Ingen tid för rast och vila, gjorde allt i språnget, åt, pinkade, drack, rökte.
Jag: "Ok, alla kan ta 30!"
Resten av kontrollrummet: "30 minuter!? Yessssssss!"
Jag: "Nej, 30 sekunder".
De: "Awwww......"

Som voyeurist in charge är det mycket att hålla koll på, jag är helt yr huvet. Men det är hur som helst väldigt roligt att smygtitta och tjuvlyssna.

Idag jobbar jag kvällen igen, sen ledig två dagar. Då ska jag ta tvätten till tvätterian i Zapata där deras by-transa jobbar. Jävligt strongt att köra trans-grejen i en mexikans håla med några hundra invånare.