fredag 30 oktober 2009

Sista skälvande...

Buenas tardes!
Finalen pågår som bäst i detta nu. Jag jobbar inte, utan sitter på balkongen och chillar med en michelada och grämer mig lite över att jag varit här 7 veckor men går miste om själva upplösningen. Tur att det visas på tv sen...
Ägnar all tid åt att pressa galet nu. Idag åkte oljan på. I morgon är det nedrigg och slutfest, sen ska jag bli pepparkaka på söndag så jag slipper skämmas när planet lyfter på måndag.
Haft några härliga lediga dar nu. Häromdan tog jag en power walk genom djungler och krokodillandskap och dök upp vid en strand som kallas Careyitos och där de som bäst höll på att släppa ut små sköldpaddebebbar i havet. 100 stycken var de, typ 3 kommer överleva... Plötsligt fattar jag vad alla krokodiler, gamar och andra rovdjur gör här – svullar. Bastards, jag ville ta hem dem så söta var de.
Nu ska jag raida min kamera och lägga upp diverse strö-shots på fejjan, sen ses vi i Sverige och Paradise Ocensurerat is no more! Stay tuned för sista inlägget!